Metodika výkonu elektronické spisové služby
Mějte v organizaci veškeré dokumenty v pořádku a jednoduše pod kontrolou.
Poznejte legislativu a srozumitelnou metodiku o elektronické spisové službě – jak ji řádně a zároveň jednoduše vykonávat.
Mohlo by vás zajímat
Základní práce ve výkonu elektronické spisové služby
Pořiďte si ucelené řešení elektronické spisové služby
Jednoduše použitelná aplikace
- intuitivní a přehledné prostředí elektronické evidence dokumentů/spisů našeho elektronického systému spisové služby vám zajistí nebývalý komfort, flexibilitu a maximální efektivitu úřední práce
- webová aplikace v cloudu vám dovolí pracovat na dálku, třeba z pohodlí domova (home-office) nebo při cestě do zahraničí
- papírové dokumenty si v aplikaci jednoduše zdigitalizujete mobilem, nebo tabletem
Skutečně dostupná zákaznická podpora
- naše technická, uživatelská a legislativní podpora je pro vás k dispozici od 8. do 16. hodiny na telefonu, e-mailu nebo online chatu, a to každý pracovní den
- máte přiřazeného jednoho konzultanta/metodika spisové služby, který zná vaši organizaci, úřední agendu a každý případ, co jste kdy řešili díky skvělému CRM systému
- konzultant vás vede krok po kroku vaší rychlostí a tempem a to zprovozněním i následnou péčí ve výkonu elektronické spisové služby – vždy se snaží znát kontext vaší situace, ve které se nacházíte, a tomu se v danou chvíli přizpůsobit
Veškeré znalosti zdarma ve výukovém centru
- všichni pracovníci mají neustále po ruce rozsáhlé výukové centrum elektronické spisové služby, které usnadňuje edukaci zaměstnanců na jakékoliv pracovní pozici, či její změně
- naše vzdělávání je založené na speciálním systému online edukace, kdy si pracovník řídí svůj učební plán, a to dle svého tempa a rychlosti
- legislativní novinky a zajímavosti vám zprostředkováváme různými způsoby: několikrát ročně zprávou do elektronických schránek a všechny znalosti jsou agregovány ve výukovém centru
Konzultace zdarma
Prozkoumejte bezplatně, jak vám ucelené řešení elektronické spisové službyTESS Online, může šetřit čas, rozpočet i zlepšit atmosféru úřední práce v organizaci.