Bezpapírové řešení úřadu/kanceláře a digitalizace listinných dokumentů

Běhání pracovníků po organizaci končí. V aplikaci lze provádět digitalizaci dokumentů chytrým telefonem nebo tabletem a dokumenty obíhají pracovníky a oddělení v aplikaci. Jak? Jednoduše se přihlásíte v prohlížeči mobilu nebo tabletu k aplikaci, najdete si číslo jednací, se kterým pracujete a v jednom kroku vyfotíte listinný dokument svým zařízením a přiložíte jej do přílohy záznamu dokumentu. Celá operace trvá přibližně minutu. Pak dokument předáte tomu, kdo jej má dále zpracovávat nebo pošlete ke schválení. Vše na pár kliknutí. Nevěříte? Přesvědčte se sami zhlédnutím videa!

Nechte se překvapit dalšími vlastnostmi aplikace.

Odběr novinek

Odebírejte novinky ze světa elektronické spisové služby a legislativy s ní spojené
Odesílám..
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.