Zažijte nadstandardní i individuální přístup připravený na míru vaší organizaci.
Dostupnost helpdesku
Každý pracovní den od 8. do 16. hodiny jsme připravení Vám pomáhat ve vaší práci ve výkonu spisové služby. Můžete nám volat na telefon, domlouvat si předem on-line hovory nebo psát e-mailové zprávy. Výjimečně lze domluvit spolupráci ve večerních nebo nočních hodinách. V takovém případě komunikujte s vaším na míru přiděleným konzultantem.
Řešení chyb aplikace
Vážné nedostatky aplikace řešíme obratem, avšak nejpozději do 24 hodin od jejich nahlášení a ostatní dle závažnosti problému. Aplikace je velmi stabilní a chyb vykazuje malé množství. Většina klientů se tak s chybami aplikace nesetká.
Frekvence aktualizací a novinek
Aplikaci elektronické spisové služby aktualizujeme každý měsíc. To je radostný okamžik, neboť vylepšujeme stále funkce aplikace, zjednodušujeme její prostředí a také zapracováváme skvělé novinky ze seznamu požadavků vás klientů.
Přečtěte si, co o aplikaci TESS Online říkají naši zákazníci v sekci Reference.