Spisová služba pro obce a města
Webovou aplikaci, která je součástí uceleného řešení elektronické spisové služby TESS Online, mají na obecních úřadech v oblibě právě pro svou jednoduchou použitelnost, přehlednost, přístupnost a intuitivní ovládání. Na obcích, kterých se povinnost elektronické spisové služby týká, využije personál veškeré výhody této služby a funkce elektronického systému.
Mohlo by vás zajímat
Proč si službu TESS Online pořídit?
Postup zprovoznění elektronické spisové služby
Vytvoříme instanci aplikace
V prvním kroku zprovoznění založíme novou instanci vaší aplikace s unikátní webovou adresou.
Propojíme elektronické schránky
Propojíme s aplikací vaší datovou schránku a e-mailovou schránku určenou pro elektronické podání.
Nastavíme uživatele a oddělení
Nastavíme v aplikaci vaši strukturu organizace. Zadáme uživatele, jejich role, oprávnění a vazbu na oddělení.
Definujeme základní údaje
Definujeme základní údaje - název organizace, adresu, kontakty, tvar čísla jednacího a JIDu (jednoznačného identifikátoru).
Importujeme spisový plán
Importujeme do aplikace náš vzorový spisový plán nebo ten, který jsme společně zpracovali na míru vaší organizace.
Zaškolíme vaše pracovníky
Zaškolíme vaše pracovníky vzdáleně pomocí instruktážních videí, nebo vzdálenou on-line prezentací naživo.
Začnete v aplikaci pracovat
Začnete pracovat v ostrém provozu a po celou dobu Vám bude k dispozici poradce na telefonu a e-mailu.